Ny kontaktcenterløsning i Danmark

Ny kontaktcenterløsning i Danmark

Axess får torsdag d. 06. april en ny kontaktcenterløsning i Danmark.

Puzzle Contact Center er et værktøj, der giver os bedre betingelser for håndtering af indgående forespørgsler via telefoni og e-mail.

Vi håber, at opstartsprocessen straks opleves som en forbedring for vores kunder, men håber at I har tålmodighed med os de første dage, hvis der opstår driftsforstyrrelser.

Hvis du har andre spørgsmål vedrørende løsningen, bedes du kontakte os på booking@axesslogistics.dk 

Flere Nyheder


Axess Logistics ønsker at forbedre webstedet baseret på information om, hvordan man bruger det
Vi gør dette gennem cookies fra Google, der indsamler oplysninger om din webstedstrafik og din IP-adresse. Sådanne oplysninger gemmes derefter på Googles servere uden for EU / EØS. Ved at fortsætte med at bruge webstedet accepterer du dette.

Du er velkommen til at kontakte GDPR@axesslogistics.com, hvis du vil tilbagekalde dit samtykke eller udøve nogen af dine andre rettigheder.

Vi bruger også visse cookies, som du ikke behøver at acceptere. De får webstedet til at fungere og husk, om du har accepteret cookies. Du finder mere information om cookies, og hvordan du undgår dem her. Oplysninger om, hvordan vi behandler dine personlige oplysninger, kan findes her.