Udskudt idriftsættelse af vores nye system

Udskudt idriftsættelse af vores nye system

Vi vil gerne informere om, at lanceringen af vores nye transportplanlægningssystem, kundeportal og chaufførsystem desværre bliver udskudt og ikke vil finde sted som planlagt den 3. februar 2025.

Vores højeste prioritet er at sikre en stabil og pålidelig transportløsning for vores kunder. Derfor har vi valgt at vente med idriftsættelsen, indtil vi er helt sikre på, at systemet lever op til vores krav og kan implementeres på en sikker måde.

Vi arbejder lige nu på at fastlægge en ny tidsplan og vil holde dig opdateret, så snart vi har mere information. Indtil da fortsætter vi med at bruge vores nuværende systemer, og vores service forbliver uændret.

Har du spørgsmål eller bekymringer, er du altid velkommen til at kontakte din kontaktperson eller vores kundesupport.

Vi sætter stor pris på din forståelse og takker for din tillid!


KUNDESUPPORT


 

Flere Nyheder


Axess Logistics ønsker at forbedre webstedet baseret på information om, hvordan man bruger det
Vi gør dette gennem cookies fra Google, der indsamler oplysninger om din webstedstrafik og din IP-adresse. Sådanne oplysninger gemmes derefter på Googles servere uden for EU / EØS. Ved at fortsætte med at bruge webstedet accepterer du dette.

Du er velkommen til at kontakte GDPR@axesslogistics.com, hvis du vil tilbagekalde dit samtykke eller udøve nogen af dine andre rettigheder.

Vi bruger også visse cookies, som du ikke behøver at acceptere. De får webstedet til at fungere og husk, om du har accepteret cookies. Du finder mere information om cookies, og hvordan du undgår dem her. Oplysninger om, hvordan vi behandler dine personlige oplysninger, kan findes her.